Saturday, April 18, 2009

很感触 =)


刚才去文瑜家BBQ =)
有小学朋友
当我们谈回小学
谈回曾经发生过的趣事
谈回风云人物
谈回很多很多的曾经,回忆
我好开心,也好感触
我好想回到从前

即使幼稚,白痴了一点
但那平凡的快乐是找不回的
现在的我们已经长大了
回忆起过去,都会露出感动,感触的笑容
小学生涯过了,道别了
迎来中学生涯,还在努力作战着
我们都要一起加油
我相信
天下间最美的事物是回忆

初三了
或许两年后,三年后
我和中学朋友就要告别了
各奔前程
我好舍不得
我很感触
会想去哪里是因为昨天跟瑜说过这个话题,两年,三年,很快的

艾玲,你要加油
虽然我不是很懂在你心里的事
但无论如何,记得我这个好朋友一直支持你 =)

刚刚刚巧在某个部落格看到关于婉伊的事
我不懂发生了什么事
但有一种紧张,担心的感觉
婉伊,希望你没事
加油 =)

不知不觉,四月了
从本来不怕考试到怕
我也不知道为什么
老师说八月九月就有很多很多的预试
我很怕
但我会做到最好
加油
朋友们也加油 =)

我有个愿望,不知能够实现吗?
这个愿望我好像没有能力去努力
但我还是把它当成愿望
别问我是什么 =)

晚安
加油

=)

10 comments:

hsinyee. said...

时间的步伐可以让人很感触
也可以考验一切.
愿望可以靠人为去实现的x)

加油=)

AhDoh said...

初三了
或许两年后,三年后
我和中学朋友就要告别了
各奔前程
xD we said we want open a bread shop together mah lol...

aiyo form3 life is like this lo..
but at least better than form5 lo~~
过程是最重要的~~
just try our best larh ^^

holy gt blog meh?

Joyee Wong said...

gayew a... my dear friend... ^^
try your best will do... =)
dont give yourself too much pressure a...
i support you too!~
may all your sweet dreams will come true... =)

Mel said...

= =
write like this meh dear = =
XD
I love you =DDDDDD

Unknown said...

ah kei xp
i oso won't give u present geh xDD
u wan my kiss mou? =D
u ar...
always worry this...worry that...
no need worry geh lar...
i will always ne ur listener x)
smile always =)
ILY..my dearest fren <3

stupidyshin =) said...

毕业就毕业吧!!!
eh remember ...
we hope faster graduate de leh...
then buy a house me, you, dodo, xinle + joyee hehe
and also others be our guard hehe
so fun...
i wont 4get you de after graduate
(will sien ni everyday see you)
jk jk kaka ^^
oh ya dont scare dont scare i also not scare lerh ><
hehe exam mah exam lur
just you must gayew o...
i'll oways support you de...
+u+U+u+U+u+U+u+U+u+U+u+U+u+U+u+U

onion said...

the bread shop...
i wan VIP card
free bread..XD
只有在你拥有足够的回忆时
才决定成长吧~

说不定我很适合做作家。。XD

AhDoh said...

lol LS u bought a house sponcer us larh xDDD
i help you invite guy..
the 1st must be onion xp

xDD onion i must gv u a VIP card
LS, xinle also xDD

彭袀佃 Juncheng.Pang said...

我不是很认真的看你的blog
可是我了解你的感受。。。
因为我也有过这种感受。。。

*Rachel* said...

i m so sry.. i so bz..
its nt a reason which i try to cover anythings..
anyway memories always in my heart..