Thursday, September 17, 2009

又一个惊喜

学校又给了我们一个惊喜
明天(星期五)开始放假到下个星期二
今年的假期还真多!

不能看SawBee穿baju kurung或baju kebaya了哦 XD
她穿一定很好看的 =D

这次是我最迟回家的一天吧
就是爸爸最迟到宿舍载我回家的一次
其实也不是很迟啦
七点多 XD
载了我就直接去restaurant meet妈妈了

我们吃的都很辣!
好刺激
哈哈
其实是刚巧叫到全部都是辣的
因为它的菜名很抽象 XD
吃得很饱 :)

其实我知道
不开心的事要尽快忘掉
错了 要反省
要努力 加油

经过一些事
我也知道了
再坚强的人 也有需要人陪的时候
鼓励真的很重要
所以 好朋友是重要的
谢谢你们 =)

假期快乐 :)

5 comments:

HanMing. said...

考试+oil, +oil

Unknown said...

i know we're not so close anymore..
but i still take you as my special friend =)
sometimes you just think too much
hehe
i support you in any way
loves.<3

HoLee :) said...

kei..never c u sad before..><
but u muz b happy orh..or not ur frenz wont b happy..xD
cheer up kei ^^

*Rachel* said...

突然说放假。。我也吓到了。。
不能练球。。原本今天是我最后一次去练球了。。
可是。。放假。。所以也只有酱了。。

我们很久没有说心事了。。=)
希望你能过得快乐。。

if you are not happy..
i will be there..
of course.. if you are happy..
i will by your side also=)

口琴不再是梦~ said...

~ http://lemonchhs.blogspot.com~
lemon's member are welcome to this blog and remember to leave comment... thx for the cooperation... =D