Friday, October 22, 2010

Holiday

Haha!
I am a happiness senior middle one student!:D
It is because I'm on holiday!

Holiday is meaningful and nice. xD
Lots of time to do lots of things that u like. :)
I very enjoy it.

But next week I'm going to be busy!
25-27/10,29-30/10,1/11
Not free.
Some are labour and some are enjoyment.
Almost is enjoyment. xD



昨天金钟奖
杨丞琳得奖我很替她高兴
罗志祥没得 但我觉得他在海派里很突破 演得很好
但我不喜欢海派的剧情 太狭窄 没有说服力

下一站,幸福就不一样了!
最不爽就是连入围也没有 :(
那剧情真的太特别 很扣人心弦
我看了两次还会哭 xD
这个片段很感人 TT


还有一首歌很好听 很甜蜜^^




我不敢看童眼啊 TT 但是跟人家约了 xD


2 comments:

rOund said...

I scare to watch too
but I interested in it !

AhDoh said...

Jom 我们去看狄仁杰和剑雨 XD