Tuesday, March 17, 2009

小孩子好单纯 =)

过两天就是我小弟的生日了
他说他很高兴
我听了也很高兴

小孩子就是这么容易满足
很容易开心
也很容易闹别扭

我弟他天天都抱着我买给他的泰迪熊睡觉
放在他旁边
Mr.Bean那个

虽然他还小
我比他大很多
可是并没有所谓的代沟

只希望他健健康康 快快乐乐地成长
他大了我都老了咯!
期待他长大的那一天

昨天呢
我们去水上乐园玩
大弟不要玩
只有三个人下水
就是小弟 妹 我
两个小不点
只有我一个大个儿 =.=
奇怪的家伙!xD
可是很好玩
很久都没去了


假期已经过了4天
好快啊!
不爽 xD
就要珍惜时间咯
好像还有很多东西没做
好像做不完
但是尽力吧 =D
我很喜欢假期叻
可是总是会过

不管发生什么事
都要相信*雨过天晴* =)
晚安各位.

3 comments:

口琴不再是梦~ said...

不错啦你~
有的玩~
我想都没有的玩耶~
只是每天都来回KL...
累到~

kel said...
This comment has been removed by the author.
Jess Chong said...

have buy present for you youngest brother mo?i really felt you are the best sister in the world.
and you bought the mr.bean teddy bear for you brother,right?i also have bought it on the day i outing with xiao lian they.its very cute.i hug it every night leh..am i childish?but i dont think so.X)
And you are the 奇怪的家伙 number two.hahaXDD